2016. május 29., vasárnap

Fókuszban az illatok - Avon a CseHo-ban május 31-én

Kedves Klubtagok!


Fókuszban az illatok - Avon a CseHo-ban címmel tartjuk következő klubnapunkat 2016. május 31-én. 

Íme a beköszöntő: 

Sziasztok! Folytatjuk a nőnapkor elkezdett programunkat. :) Köszönjük a pozitív visszajelzéseket!

Most az illatokra fókuszálunk, (természetesen a kihagyhatatlan bőrápolás, smink, lakkozás mellett), megtudhattok sok érdekességet, információt róluk.

Sokszor tűnik nehéz választásnak az is, hogy megtaláljuk azt az egyet, az igazit az illatok között, amelyik a legjobban illik az egyéniségünkhöz. 
A választáshoz szerencsére vannak tippjeink, praktikáink és persze rengeteg illatmintáink is! :)

Kedvezményesen vásárolhattok, rendelhettek, több megoldást is ajánlhatunk, tudunk segíteni, ebben (is) profik vagyunk.

Várva a találkozást, üdvözlettel:
Farkas Sándorné Barbi és 
Laczkó-Juhász Móni koordinátorok

Ne feledjétek, hogy a kölcsönzött hordozókat fél 11-ig hozzátok vissza, most már szankció is jár annak, aki nem tartja ezt be (vagy legalábbis nem szól nekem telefonon a harminc, kilenchetvenkettő, kilencvennégy, hetvenhármas számon). 
Júniusban még 2 klubnap lesz, 14-én és 28-án, közben 21-én a védőnők Családi Klubjának vendégei leszünk, ahová várunk benneteket is szeretettel (helyszín, időpont ugyanaz). Utána nyári lazulás, így július 26-án, majd augusztus 23-án várunk benneteket. Szeptember 6-tól pedig folytatódnak a kétheti találkozóink. 

Katica


-- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése